VVD LV doet mee met NLdoet!

Samen met duizenden sociaalmaatschappelijke organisaties in het land organiseert het Oranje Fonds op 10 en 11 maart 2023 NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje het verschil te maken en ertoe te doen. VVD Leidschendam-Voorburg zal dit jaar ook uiteraard weer van de partij zijn.

Verschillende leden van de fractie, het bestuur en leden van de VVD LV helpen dit jaar bij de scouting Satoko Kitahara in Leidschendam. Op zaterdag 11 maart ’23 gaan we hier met opgestroopte mouwen aan de slag om te helpen met het maken van borden voor de lokalen en het kamp.

De VVD Leidschendam-Voorburg zet zich graag in voor (sport)verenigingen en roept dan ook iedereen op om mee te helpen tijdens deze dag. ‘’Leidschendam-Voorburg heeft een groot verenigingsleven en er zijn binnen onze gemeente veel leuke activiteiten voor jong en oud. Verenigingen brengen mensen bij elkaar, dat is precies wat wij willen bereiken en waar wij ons hard voor maken’’ Aldus Laurens van der Linden VVD woordvoerder Sport en Cultuur.

De VVD Leidschendam-Voorburg wenst iedereen veel plezier tijdens de NLdoet dagen en hoopt dan ook dat er mooie resultaten behaald mogen worden!