VVD Leidschendam-Voorburg lanceert ‘De Astrid’

Op 14, 15 en 16 maart kiezen Leidschendam, Stompwijk en Voorburg een nieuwe gemeenteraad. In aanloop hiernaartoe lanceert de VVD de enige echte ‘Astrid.’ Dit unieke magazine staat geheel in het teken van VVD-wethouder en lijsttrekker Astrid van Eekelen en haar team en hun plannen voor de komende jaren.

De lezer maakt kennis met Astrid en alle andere VVD-kandidaten, hun favoriete plekken in de gemeente en nog veel meer. Ook hebben verschillende prominenten hun bijdrage geleverd.Astrid zelf moet nog een beetje wennen aan het idee van dit eigen magazine:‘Het is toch wel een raar gevoel hoor, zo’n blad vasthouden met je eigen naam en foto erop. Maar het is ontzettend leuk en er wordt hartelijk om gelachen. Dat is ook belangrijk!’

Meer dan een programma

‘De VVD in Leidschendam-Voorburg is veel meer dan een verkiezingsprogramma en een lijst namen,’ zegt campagneleider en kandidaat-raadslid Ole Heil. ‘Met De Astrid willen we het complete verhaal vertellen. De VVD bestaat uit een hecht team van enthousiaste mensen. Ieder van ons staat op een andere manier midden in de samenleving in Leidschendam-Voorburg. Als vrijwilliger, ondernemer, ouder, sporter, student of als opa en ga zo maar door. Maar we delen wel dezelfde idealen. ‘De Astrid’ vertelt met humor en inhoud het verhaal achter ons team. Op deze manier willen we laten zien op wie je nou eigenlijk stemt, in plaats van op wat. Wie zijn die mensen die de VVD Leidschendam-Voorburg maken tot wat het is?’

Overal te vinden

‘De Astrid’ is te vinden op allerlei plaatsen in de gemeente. Bij de kapper, op de leestafel in de kroeg en of bij de groenteboer. Kan je hem daar niet vinden en wil je er toch een te pakken krijgen? In de VVD-winkel in de Herenstraat in Voorburg is hij voor iedereen elke dag gratis beschikbaar. Op de website van de VVD is ook een digitale versie beschikbaar.