VVD Leidschendam-Voorburg presenteert kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen

© VVD LV

et trots presenteert de VVD Leidschendam-Voorburg de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart. ‘Het is een mooie gevarieerde lijst met een mix van ervaring en vernieuwing,’ aldus VVD-bestuursvoorzitter Marc van der Houwen.

De afgelopen maanden heeft een kandidaatstellingscommissie gesprekken gevoerd met potentiele kandidaat raadsleden. Op basis daarvan heeft zij een advieslijst opgesteld. De leden van de VVD hebben unaniem ingestemd met deze lijst.

Eerder dit jaar werd huidig VVD-wethouder Astrid van Eekelen al benoemd tot lijstrekker: ‘Ik heb zin om met deze club de campagne in te gaan. Het is een sterke lijst met enthousiaste kandidaten. Iedereen staat te trappelen om aan de slag te gaan.’

De liberalen gaan de verkiezingen in met 27 kandidaten. De top 10 bestaat uit de zittende raadsleden Ole Heil, Sabrina van den Heuvel, Philip van Veller, Jeroen Brokke en Louise Kortman. Ook huidig commissielid Guus Beek staat in de top 10. Hoogste nieuwe binnenkomer is de 24 jarige Laurens van der Linden. Nieuwe gezichten Jack Voortman en Rick de Klerk complementeren de top 10.

De volledige lijst van de VVD Leidschendam-Voorburg is als volgt: