Inzameling Sintvoorieder1 actie ook dit jaar weer geslaagd!

Voor het derde jaar op rij hebben we als lokale VVD-afdeling wederom een mooie donatie mogen doen aan de Sintvoorieder1-Stichting. Namens alle leden werden ook dit jaar weer 2 volle zakken afgeleverd met daarin cadeautjes voor alle leeftijden. Ook waren er individuele donaties. Een geslaagde actie!

Voor 1 op de 10 kinderen die opgroeien in (verborgen) armoede is een cadeautje krijgen op Sinterklaasavond helemaal niet vanzelfsprekend. De stichting Sintvoorieder1 zet zich in om deze gezinnen te ontzorgen en om een glimlach te toveren op het gezicht van kinderen (en hun ouders!) op Pakjesavond. Met een groot team van vrijwilligers, vele zakelijke en maatschappelijke vrienden en donateurs is het doel van de stichting om dit jaar 25000 kinderen, verspreid over heel Nederland, blij te maken.

Namens onze 220 leden is er voor ruim 300€ aan cadeaus ingezameld. Ook hebben verschillende leden aangegeven hun energievergoeding rechtstreeks te doneren aan dit mooie doel. Namens het bestuur veel dank en we wensen natuurlijk alle kinderen in Nederland een fijne Sinterklaasavond!