Met zelfvertrouwen naar buiten

Leidschendam-Voorburg is een middelgrote gemeente met een sterk woonkarakter. Veel kunnen we niet alleen. Samenwerking met andere gemeenten loont, want het zorgt voor meer en betere voorzieningen. Daar profiteert iedereen van. Ook besparen we zo geld. Iedere gemeente doet in de praktijk ervaringen op. In brede zin, van stadsbeheer tot de uitvoering van de leerplicht. We vragen van de gemeente om de luiken open te doen en niet opnieuw zelf het wiel uit te vinden. Als een andere regiogemeente goede ervaringen heeft, kan het mogelijk ook hier werken. Andere regiogemeenten, groot en klein kunnen ook van ons leren.

We willen dat de burgemeester, wethouders en raadsleden de blik naar buiten richten. En met zelfvertrouwen onze gemeente vertegenwoordigen, want er is zoveel in onze gemeente om trots op te zijn. Goede contacten en een sterk imago zijn belangrijk om iets voor onze gemeente te kunnen betekenen.